Aminehumamoms benimde hamileliğim zor geçmişti zaten ilk 4 ay mide bulantısı son 2 ay sırt ağrısı yaşadım normal doğuracaktım 17 saat doğum sancısı çektim ve ters döndü sıpa mecbur sezeryan olmak zorunda kaldım. Henüz 1 kere gittim doktora da pek memnun kalmadım açıkçası bayramdan sonra yeniden gideceğim. İnternette okuduğum kadarıyla bebek büyüdükçe iç dikişler açılıyor yazmışlardı yine eski doktoruma gideceğim o daha iyi bilgilendirir beni. Eninde sonunda doğacak içimde kalacak hali de yok ya 😂