yasemincanakci seher38 bebelac gold ve hipp combiotic olan iyi. Bebelacı ilk kızımda kullandım 7.aydan sonra başladık, hipp 2.bebegimde kullanıyorum 4 aylik.
mehmetcinar yasemincanakci bu yoruma katılıyorum bende hep en başlarda en iyisi deniyor diye combiotic kullandım yavaş kilo alımı ve kusması sebebiyle bebelac gold a geçtim dha iyi kilo alıyor
mehmetcinar seher38 bebelac gold on numara.. Nerdeyse tüüüm mamaları tecrğbelemiş biri olarak iki günde bir yapıyor benim oğlumda
ysmnp seher38 yok kabızlığı devam ediyordu doktor günde 2 kez bi çay kaşığı has zeytinyağı koy demişti öyle yapıyordum