Kızlar 45 günlük bebeğim var emerken sürekli genzine süt gidiyor o korku panikle sırtını cevirip vuruyorum ama artık o kadar yoruldum ki cok yıprandım geceleri beslemekten cok korkuyorum sütümü sağıp biberonla vereyim dedim onda da hep gitti hızlı hızlı emiyor bu yüzden kacırıyor böyle durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım cocugumla mutlu olamıyorum hep bir korku emzirmediğim zamanlarda emzirme korkusuyla yaşıyorum bir şeyler söylemenize cok ihtiyacım var