Merhabalar,oğlum şuan 6 aylık. Meme reddinden dolayı 2.ayından beridir uykusunda emzirdim sağdığım sütte olsa sadece uykusunda aldı.galiba bu yüzden şuan da ek gıdayı asla kabul etmiyor çünkü bilmiyorum ,ağzına bir şey almadı çünkü uyanıkken .Bu durum düzelir mi ?nasıl değiştirebilirim bu durumu ?