1gamss Bebegim 1 ay 7 günlük. Emen, doyan, uyuyan huzurlu bir bebek. Yalnız kilo almıyor. Mamaya başlamam gerektiğini söyledi ebemiz. Meme reddi olur ve yeterince sütüm varken doyuyorken mama vermek beni üzüyor. Aynı durumu yaşayan var mı?
Mamaqueen 1gamss bence dogru duzgun bi doktora gorun. Belkide bos yere mama baslamis olacaksin. Ama belkide sutun faydasizdir bunu bilemeyiz. Ebede bilemez. Doktora gitmelisiniz. Cocugun gelisimine gore o yonlendirir bence
Hayallina 1gamss ilk ay 300 gram almıştı bebeğim doktorum mamaya başlatacaktı hayır dedim ve protein ağırlıklı beslendim her gün haşlanmış yumurta yedim 3 öğün beslendim kızım diğer ay 1.200 gram aldı ve şu an 7 aylık 9.700 gram sadece anne sütüyle
[silindi] 1gamss mama öcü değildir belli ki sütünüz yaramıyor mama takviye etmelisiniz ya da süt kalitesi arttırıcı şeyler tüketin şansınızı deneyin hadi hemşire neyse de doktor bile söylemiş gelişimi için yeterli kiloyu almamış
1gamss Mamaqueen gittiğim doktorda mamaya başlamalısın demişti, sütüm var başlamak istemiyorum d3dim.
Humaahsen Bence ıyı kilısu aylık 400yada 500gram alsa yeter dıyorlar cogu doktor mamaya hiç baslama ek gıdaya baslamişinizdır zaten kilo dert değil ben ce saglıklı olsun yeter
[silindi] 1gamss sütünüzü sağdınız mı peki var diyorsunuzda kaç cc çıkıyor ne sıklıkla besliyorsunuz. Benimde tavsiyem mama kullanmanız en hızlı kilo alımı ilk üç ay oluyor zaten o dönemi geçirmeyin
Mevara 1gamss benim bebeğim de emmesi güzel ama kilo alışı yavaş sütüm yaramıyor demek ki. Sen diğer kontrole kadar her gün yumurta ceviz ve protein ağırlıklı ye bakalım kaç kilo alacak
Lavanta01 1gamss 1 memeden uzun süre emziriyor musunuz, cunku ilk gelen kısım sulu devaminda gelen yagli süt oluyor, bir de en son hangisinde kaldiysaniz ondan devam etmeniz gerek
nilaylaylay Mamaya başlamadan önce sütünü sağıp vermeni tavsiye ederim. Hem emzir. Hem de sağdığın sütü ver mama yerine. Sütüm var dediğiniz için 2 saatte bir en az 50 cc sağdığınız sütü verdiğinizde durum değişiyor mu 1 hafta takip edin bakalım