smy17 eeminekhy herhalde bir tek bize yaramadı bu şurup nerdeyse 20 gün kadar kullandım ben kullandıkça oğlum daha çok ağladı daha kötü oldu ne zaman bunu bıraktım biraz rahatladı 🥺
smy17 eeminekhy yok ben damlalara inanmıyorum artık çünkü ben ne verdiysem rahatlatmadı bu işin tek çaresi sabır ve zaman bence 😊
eeminekhy omur46 4 yaş üzeri yazıyor o yüzden sordum bende almayı düşünmüyorum ama 4 yaş üzeri dediği için vazgeçtim
omur46 sna44 doktor tavsiyesi üzerine kullanmaya başladım diğerlerini birak bay bay olan ve zincoyu kullan dedi gündüzleri de çok uyumuyor ama en azından o şiddetli ağlamaları o taş gibi karnı düzeldi damlayı verdikten sonra bi kaç masajla gazını çıkarıyor
omur46 eeminekhy doktor yazdı bize öyle kullanıyoruz zaten günde 3 defa 10 damla şeklinde kullanıyoruz
elifguven Nurse Harveu kuzenim söylemişti gaz damlası Allah razı olsun öyle sesli sesli gaz çıkarmaya başlamıştı ki damla sayesinde rahatlamıştık ama bizim ki colex değil di bunun hakkında bilgim yok
0907 eeminekhy biz geç başladık buna maalesef keşke daha önceden başlasaydık demiştim o zamanlar. Umarım size de iyi gelir :)