

Kızlar havalar baya ısındı. Hele İstanbul çok fazla sıcak. Oğlumun kolları sırtı karnı poposunun yukarsı falan ful böyle olmuş. Bu isilik mi alerji mi. Dünde böyleydi ama bu denli fark etmedim. Çok terliyoruz zaten. Bu yüzden benimde boynum kızarıyor mesela. Hatırlamaya çalışıyorum alerji olabilecek bir şey verdim mi diye. Sabahtan beri içim içimi yedi. İsilik mi acaba alerji mi. Bunun dışında bebeğimde herhangi bir değişiklik yok