ece54 merhaba size de geçmiş olsun. Hayır doktorla görüşmedik, başka bi sıkıntısı olmadı, ertesi gün geçti ve bir daha tekrarlamadı çünkü. Sulu diş kaşıyıcıları var, onları fazla dondurup vermiştim. Onlardan olabileceğini düşündüm sonradan ama bilemiyorum hala