Kızım 3 aylık 1 aylıktan beri reflümüz var Gastrotuss baby şurup verdi doktorumuz ama pek bir faydasını göremedik. Özellikle banyodan sonra iyice artıyor reflüsü ve sanırım reflüden dolayı huzursuz olduğu için uykusu çok olsa bile uyuyamıyor. Sizlerinde böyle miydi uyuması için neler yaptınız yardımcı olur musunuz