Kızlar kızım 8 aylık ek gıda başta iyiydi şbayadır istemiyor sabah çok az muz ısırdı ve bir yemek kaşığı kefir içti , yaptıklarımı yemiyor bişey yapasım gelmiyor , dün avakado verdim dilinin üstünde ağlıyor yutmuyor çiğneme yapıyor gibi ama yutmak istemiyor,anne sütü ile besleniyor, birde sağa sola uzanıyor ama hiç bi şekilde dönme emekleme yok , tummy time asla durmuyor kilosu fazla sanki ondan mı bilemedim, bu iki konuyu kafaya takıyorum