AEgemm momeymen daha perşembe günü fizyoterapistimiz yürütece koyulan bebeklerin bilinçli bir şekilde kaslarını çalıştırmadığını sadece hareket ederek bir yerlere gitmenin hoşuna gittiğini ama ileride duyusal olarak bile eksiklik yaşayacağından bahsetti.
kubra00k Almadım, hiç koymadım. Yurtdışında dahi yasaklanan bu şeyi almanız bana tuhaf geliyor. Bebekler için çok zararlı
_nidosunannesi_ kaderbilge 9-10 aylıktı zaten iki ay bindi yürüdü. Gerek yok alma gereksiz bir ürün. Benim kızım yürüteç alana kadar çoktan adimlamaya başlamıştıda dedesi içinden geldi diye aldı
acemiannegeldi Enlsr Bir de 4 aylık koyan var okurken garipsedim yani ne gereği var çocuk illaki yürüyecek bir sorunu yoksa niye zorlarsınız ki. Ben de yürüme arkadaşı aldım bakalım hayırlısıyla sağlıkla acelesi yok her şeyin vakti zamanı vardır.
Enlsr acemiannegeldi aşkm bende anlamıyorum bide şey demeleri yok mu ben koydum ben kullandım bende nie bişey olmadı . 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😤
ramokaan03 ramokaan03 20 30 dk yatmak istemiyordu kucakta durmak istiyordu iş yaparken koyuyorum genelde kullanmam diye büyük konuşanlardanım kullandım ama
Meli1 kaderbilge bnm arkadasm 4 aylikken koymustu bana erken gelmisti daha oturamio ne yuruteci diye bn 7 aylikken 5 10 dk koydum bnm ki hic sevmedi zaten o cocuk yuruo benom ki yurmuo etkisi var midir bilemem
Sinem01 kaderbilge ben kullanmadım herkes dedi yani ne var biz 4 çocuğumuza kullandık birşey olmadı dinlemedim kimseyi açıklama yaptım surekli