ekimkizi_ visnelitart 4 ay 20 günlük 3 saatte 1 150 cc iciyor bu aralar zor içiriyorum ama diş sancisindan dolayi.
ekimkizi_ visnelitart kusmuyosa normal demektir her bebek farklı benim bebeğim 2 aylikti 90 cc iciyodu 2 saatte bir doktora söyledim olmaz icemez dedi ama iciyodu cocuk ve agliyodu istiyodu yani genelleme yapmak zor .
Minel-inannesi sevalg havalar birden sicakladi gunde 1 kahve fincani kadar verebilirsiniz. Cok terliyo bebekler. Anne sütü yada mama suyu yeterli gelmeyebiliyo bunaliyo bebeler. Gun icinde elini yuzunu kolunu bacagini arada yikayin.
alpsmother_ sevalg kendim kaynatıyordum 2 3 aylıktı vermeye başladım çünkü yaz bebeğiydi bir de Adana düşün ki
HicretArin sevalg benim kızım 3 aylıkken doktorumuz vermeyi önermişti bebek sussuz kalıp bıngıldağı çökmesin diye. Sussuz kalan bebeği toparlamak zor oluyor. Siz de doktorunuza danışın isterseniz ona göre verip ya da vermeme kararını verirsiniz
buket08 sevalg 3 çay kaşığı tam alışmadigi için hepsini yutamiyor çıkarıyo ağzından yani 2 çay kaşığı içmiş oluyo ancak
sevalg Çok teşekkür ederim, eşim istemedi, yarın doktora sorup öyle ilerleyeceğim. Onun da içine sinsin.
nymeria_ sevalg bezine bakin Idrar cikisi azsa,idrar rengi koyuysa verilebilir ama doktorum iki uc tatli kasigi demisti bana Fazlasini bebekler tolere edemiyorlarmis cunku bobreklerle alakali bi durum anlatmisti
sevalg nymeria_ geçenlerde öyleydi kontrolümüz olduğu gün. İshalde olduğu için Sıvı kaybı olmuş serum takıldı. Şu an normal. Böbrek genişlemesi olduğu için doktora sormadan vermeyelim dedik
azrasmommm sevalg 3 aydan sonra vermeye başladım ben de. Sabah kalkınca ve her mama sonrası 1 2 çay kaşığı verdim. Kış bebeğiydi benimki. Yazın daha da artabilir bence. 3 kaşık falan olabilir mana sonrasında
1meowmam sevalg veriyordum yazın çok sıcak ne kadar mama anne sütü su olsa da bence normal ihtiyaçları da oluyor. O zamanlar hava soğuktu gene de çay kaşığıyla su içiriyordum. Şuan kızım her ağzına birşey aldığında su içiyor hava 39 40 derece nem oranı çok yüksek.