nurze01 önce saçınızı açıcı ile açmanız lazım daha sonra saçınızın uzunluğuna göre kutudan çıkan oksidanla tüp boyayı karıştırıp boyayacaksınız. Fırça ve karıştırma kabı alıp onları kullanmanızı öneririm. Ama genellikle tüm saç boyamada tek tüp yetmez. Ben tek tüple dibimi boyuyorum. Uzun sık bir saça 3 tüp bile gerekebilir
Bu arada saçınızı toz açıcı ile açmak istemiyorsanız sprey açıcı ile de açabilirsiniz biraz uzun sürer ama