Kızlar 2017 de yüzüme lekelerim için dermapen yaptırdım. Yüzüm yandı mahvoldu kapkara kaldi. Açılmalar oldu ama sis şeklinde yüzümün her yerinde duruyor çok kötü görüntüsü var çok. Simsiyah duman gibi aşırı üzgünüm anlatamam yok my buna iyi gelecek bi ürün nolur biri akıl fikir versin 😔yıllardır uğraşıyorum çok yoruldum