Eşimle boşanma kararı aldık eşim evden gitti. Boşanma davası çok yavaş ilerliyor . Velayet sonuçlanmadan kızımı alıp şehir dışına annemin evine gitsem olur mu ? Çünkü eşim zaten ne arıyor ne soruyor ne görmek istiyor kızımı. Babamın evine gitsem bu hukuken yanlış bişey mi ?
Bir de dava sürerken bekarlık soyadıma dönmek istiyorum bir an önce. Böyle bisey mümkün mü? Midem bulanıyor kimliğime baktıkça 😵💫
Ayrıca boşanma davası açıldıktan sonra tarafların sadakat yükümlülüğü kalmazmış öyle dediler yani şuna eşimi başka kadınla bassam suçsuz mu sayılacak ?