alyababyyy Kızlar bebeğim çok dazla idrar yapıyor bezi takıyorum bi yarım saat geçiyor o çizgi mavi oluyor yani komple.Bu kadar sık işlemesinin idrar yolu enfeksiyonuyla alakası var mı,enfeksiyon mu var acaba ya