nrynry Bebeğim henüz 19 günlük gögüslerim sertlesmior acaba sütümmü yetersiz birde bu ara gaz problemimiz basladi emme reddi yapıor ama emmekte istior uyuyacak uyuyamıor anlayacagiz n3 yapacagimi ne edecegimi şaşrdim 🤦🏽♀️
ruzgartayfunyagmur nrynry göğüslerinizin sert olması sütün çok olduğu anlamına gelmez. Benimde göğüslerim yumuşaktır ama sütüm var. Günde 5 sefer çişli 1-2 sefer kakalı bez alıyorsanız sütünüz yetiyor demektir. Syres yapmayın. 😊 gaz için hiç birşey diyemem tek ilacı zaman. 😣😣
amansallagitsin nrynry gaz icin yemklernze kimyon katin hem sut yapar ham gaz alir. Masaj yapin sık sık. Emzirirken hava yutmamasina dkkt edin. Haftada iki gun ciger tuketin gzl sut yapr bestlak damla alin. Sertlesmesi onemli degil onemli olan yag kismini almasi
heygorl nrynry Sütünüz tazyikli olabilir bir araştırın. Doyduğunu da günlük 4,5 dolu çişli bezden ve her gün en az 20 gram kilo almasından anlarsınız.
nrynry ruzgartayfunyagmur 5sefer aliorum ewet ama ne bilim ilk kizimda böle deildi ikinci bebeim buda lohusada oldugumdanmidir ogluma baktikca aglayasim gelio besleyemeyeceim die psikolojik olarak ta cöküor gibiyum 😥
nrynry amansallagitsin kimyon ewet iciorum suya yada ayrana filan katıorum bestllak deilde still-tee almistim cay ondan tüketmeye calisiorum ama tadida cok kötü bestlak siz kullandiniz mi
amansallagitsin nrynry onun yerine bestlak tercih ederim. Dogum yaptigim gunden beri kullandim etkisi oldu tabi soyle duzenli beslenme uyku dahilinde.