minikkus85 Genel bir kan tahlili yaptırmak istedim sadede halsizlik vardı deger 190 çıkmış dahiliyeye gitmem söylendi başına gelen duyan var mı ilaç tedavisi varmı
durmazzz minikkus85 ben dahiliye ye gittm tekrar yapıldı kan tahlili düzelmiş o anlık olarak veya bazen cihazdan dahi yanlış olabilirmiş önemli olan D vitamini. Demişti doktor