Mini9 Leylaa76 tükürük ya da salya gibi mi ? Oğlum bi kaç haftadır yapıyor 3. Ay kontrolünde doktor normal olduğunu söyledi
Ashraaa Leylaa76 Tukuruk seklinde ise, tukurugu ile oynamayi ogrenmistir. Tukuruk bezleri gelisimini tamamliyor. Yutkunmayi bilemedikleri icin agizlarinda birikiyor, salya oluyor. Ya da onunla oynamayi ogrenip minik baloncuklar kopukler yapiyorlar.
Berna68 Leylaa76 bebegin agzı köpürdügü zaman Bi tarafı kaşınıyor demişti ablam oglumun da agzı köpürmüştü oyle demişti bende bıngıldagını kaşıdım gectı kuzum
Kubuu Leylaa76 önce köpükle başlar bizimde yaklaşık 4. Aya kadar köpük çıkarıyordu ağzından sonra salyaya döndü sonra bir batıl inanç denedim ve kesildi ya da kesileceği vardı 😂
Kubuu Leylaa76 salyası akarken makasla kestim çenesinden damlarken yani annem tuttu ellerinden ondan sonra kesildi üstüne 4 diş çıkardı salyasız 🤔 garip ya da kesileceği vardı 😂