Ozgebegum aynı dert bende var 29 yaşındayım ve 6 yıldır ilaç kullanıyorum hamilelik öncesi de vardı diyet spor derken 19 kilo verdim ve hamile kaldım şükür ki hamilelikte şekerim olmadı hamile kaldığım kilonun 8 kilo altında doğuma gittim ama doğumdan sonra maalesef ki yine kilo aldım ve şekerim yine çıktı bebekle de düzen olmayınca diyet yapamıyorsun düzenli bi uyku sitemin yok o yüzden şimdi daha zor oluyor kilo vermesi