eraysen Allahım korusun hepimizin evladını , benim bu aşılardan yani rota ve menenjitten hiç bilgim yoktu duymadığım için rota nın aşı zamanını geçirmişim internette görüp sordum vuramayız gecıktı dediler ve çocuğum geçenlerde rotaya yakalandı hastanede yattık 5gun doktor aşısı olsaydı hafif atlatacağını söyledi sonra ben başka bi aşı var mı dedim o sıra iyileşince menenjit vurdur dedi , bizim için maddi sıkıntı değil söyle diyim rota aşısı 2 bin miş biz hastaneye 5 günlüğüne 14bin verdik parası önemli değil iyilesti şükür