Spiral taktıralı 1 aya yaklastı ilk başta yoğun agrı yaşadım takarken de zor taktı zaten rahmin ters dedi ama taktıgında tam yerine oturdu dedi şimdi de hala agrılarım oluyo kasılma gibi aralıklarla ağrı giriyo sanki doğum sancısı😂 Şubatta da taktırmıstım kaydı degistirdik yine mi kayacak acaba normal mi bu ağrılar