LuzClarita seda97 Sanırım forumda gül suyunun faydasını okumuştum. Evde vardı. Uyguladım. Bir de akşam duş aldırdık. Oldukça hafifledi. 😌
Pinkgold seda97 mustelanın stelatopia rahatlatıcı kremini kullanıyorum banyodan sonra sürüyorum bide dışarı çıkmadan boyun tarafına falan çok iyi geldi bize benimde oğlumda isilik vardı düzeldi çıkmadan önce dışarıya güneş kremi sürün o da iyi geliyor