Emine_2222 Kızlar yeni eve taşındım yerler seramik ne kadar siliyosam yerler parlamıyor kuruyunca leke leke kalıyo çok kötü duruyo defalrarca sirkeli suyla sildim ama yok direk leke oluyo tozlu gibi duruyo ne yapmam lazım parlatmak için acaba
Susamtanesimoms Emine_2222 bizim evde öyleydi en son eve geçmeden temizlik için yardımcı çağırdım onlar cam gibi yaptılar, ama mesela süpürgeliklerimde seramik onları iyi temizlememis onlarda sanki kirli tozlu duruyor
Aminehumamoms Emine_2222 bende daha yeni sıfır eve geçtim benim fayanslarım hep boyaydı telleye telleye canım çıktı ama parlıyo benimkiler sizin soluk mat bir fayansmı benim banyom soluk koridor ve mıtfagım parlak bir fayans ve normal arap sabunuyla siliyorum
Emine_2222 Aminehumamoms parlak fayans benimkilerde ama kuruduktan sonra nokta nokta su lekeleri çıkıyo sanki çamırlu suyla silinmiş gibi
Aminehumamoms Emine_2222 naaıl bir bezle siliyorsunuz iz bırakmayan bezle deneyin birde ben bu pella bezler var ya onlar ile siliyorum
Aminehumamoms Emine_2222 neyle silersem sileyim paelıyor ama dediğim gibi bu fayanstan fayansa değişiyo parlak mı mat mı bu önemli olan