Canss3535 Kızım 2 buçuk yaşında. Başkası oldu mi tanıdığı bile olsa bana bakmasın bana gülmesin vs diyip duruyor. Artık sinirlerim bozuldu. Bu ozguven eksikliği mi yoksa geçici bisey mi kızlar var mı bu durumu yaşayan.
Dogacelik Canss3535 2.5 yaş mantık yok 24 saat isyan. Her an hayır diyecek bişey bulabilir. Her an krize girebilir. Bizde de durumlar aynı. Geçecek diye bekliyoruz o günleri🙃
mervemir- Canss3535 aaa oğlum 2.5 yaşında tam olarak aynısı ne eksik ne fazla anlamadım 1 5 2 yaşındayken asla böyle değildi yeni yeni çıktı benimde aşırı sinirlerim bozuluyor bazı ortamlara girmek istemiyor çok çekiniyor halbuki çok sosyali ve memleketteydik kalabalık içindeydi neden böyle oldu anlamadım
Canss3535 mervemir- aynıyız valla demekki dönemsel öyle düşünmeye başladım. Ve biran önce geçer insallah🙏