SSseda 1 aylık bebegımde öksürük ve balgam var doktora götürdük ilac verdı ilackarın adı ventolin klamer enfluvir kulananlar varmi acaba yardımcı olurmusunuz neler yapabılırım
gnctrksv SSseda ventolin dışında her ikisini de kullandık daha 40ı çıkmadan ikisini de kilosuna göre çekip saatli vermiştik (12 saat arayla) bayağı da toparladı
Mom16 Bebeğim yoğun bakımda zatürreden.Bunları veriyorlar. 2. Gün ama henüz bir etkisini göremedik daha
Nghn Klamer iyi geldi benim bebeğime de. Antibiyotik zaten. 2- 3 günde etki etti ama mecburen 1 hafta kullandık antibiyotik olduğu için.