Görmediğimiz postu rica etsem bildirir misiniz? Yorum varsa onu da. Her yorumu zaten görme ihtimalimiz sıfır. Postlar değil. Postlar genel olarak yanlış etiket ile açılır ve biz içerik okuyarak etiket düzeltiriz ☺
Bu arada herkes anonim çevresi ve ailesi ile konuşamadığı her konuyu burada paylaşıyor. Kendi tercihleri ve bu yasak değil. Etiket gizlemeyi tercih edebilirsiniz 🌸