elifilyas2208 siz eşittir ben. Bende gurbetteyim aynı şekilde. Bi kardeş, anne desteği olsa belki bu kadar stres yapmazdım ama tek başına her şeye yetmeye çalışmak, öyle yıpratıyor ki beni. Kendimi yetersiz hissediyorum artık işe yaramazın teki gibiyim sanki. Biliyorum her şey çocuktan geçiyor . Ama annelik böyle bir şey demekki. Hemen kendimi suçlu görüyorum. Naptım da ters tepiyor böyle diye .
Birde okul yaşı da yaklaşıyor. En çok bu durum beni strese sokuyor . Okulda bezli olsa akranları zorbalık yapar mı vs die düşünmeden edemiyorum..😔