Kızlar bebeğim haftaya altıncı ayını dolduracak ikinci üçüncü aydan beri uykusunda kısık kısık ağlama sesleri çıkarıyor, için için ağlıyor. Karnı da tok uyuyor. Nerden baksan şu an üç uykudan ikisinde bu durumu yaşıyoruz. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Başına gelen, yaşayıp çözüm bulan, bu dönemi geçiren var mı acaba?