zeyzeykere Mommyhann agumentın kullandım uc tane sonra karnım bozuldu belkıde bagırsak enfeksıyomum vardı sımdı bagırsak enfeksıyonu ıcın antıbıyotık ıcıyorum cok sagolun allah razınolsun yardım ettınız korktum baska bısey var mıdır dıye
Mommyhann zeyzeykere antibiyotik kullanımından sonra ishal olması beklenir bi durum korkmayın 3 4 güne geçecektir içiniz eahat olsun bol su tüketin bu süreçte cok gecmis olsun