aysegul111 Feyzosumunannesi direkt o an takabiliyor mu bebeğim hiç durmuyor o yüzden soruyorum tekrar gitmemize gerek var mı diye
aysegul111 yagmuraltintas aylık iğne mi kullanıyorsunuz yoksa 3 müydü 6 mıydı o aralıklı iğneden mi kullanıyorsunuz
Feyzosumunannesi aysegul111 Adetin 3. Günü taktı. Sağlık ocağında tahlil yaptırıp sonuç çıkınca sonuç ile birlikte gittim şehir hastanesine orda hemen taktılar hamileliğin olmadığına dair elinizde sonuç olması lazım.
aysegul111 Feyzosumunannesi Şuan adet görmüyorum ama tahlil alıp gitsem yeterli olur o zaman değil mi
evahll aysegul111 adetken giderseniz hemen spiral takılır aynı anda ve ücretsiz. İğne dediğiniz ne oluyor
aysegul111 evahll korunma iğnesi olarak geçiyor spiral kayıyor vs dedikleri için direkt riske atmadan iğne yaptırmak istiyorum
sibelturan aysegul111 3 aylık iğneyi doğumdan beri kullanıyorum çocuğum 1 buçuk yaşında canım her üç ayda bı vuruluyorum