aven kararsız kalıyorum bende korkuyorum hasta olacak diye 27 derece oluyo geceleri uzun kollu ince zibin altına kapri pijama giydiriyorm örtü kullanamıyoruz çünkü sürekli acıyor üstünü takip etmek mümkün değil. Zibinin üzerine tişört giydiriyorum bazen ama kafası su gibi ter oluyo yine de. Göğsü sicak sırtı soğuk oluyor nasıl giydiricem bilemiyorum 🤦♀️🤦♀️