hititli Merhaba kizlar 3 sene önce aldirmistim şimdi yeniden tekrar etti. Kahverengi lekenlenmem var. Doktor alınacak boyuta gelmiş dedi. Tekrar aldırmam gerekiyor. Yaşayan varmi bu hep böyle tekrar mi edecek
Babyasha Bende de polip goruldu ama aldirmadim henuz ,sirf bu yuzden aldrmak istemiyorum, birseyi elletince daha cok cogaliyor dusuncesndeyim 😐
Gul-bsr Merhaba banada doktor polip var dedi adetlerim çok yoğun geçiyor sebebi oymuş birde kist var onun için doğum kont hapı verdi önce onu halledip sonra polip için histereskopi dedi siz nasıl aldırdınız