Son zamanlardaki hava sıcaklığı artışıyla beraber normalde bayram sonu gidecektim ama yarın yaylaya kaçıyorum annemin yanına korkunç sıcaklarda emzirmek çocukla yaşamak hele hele 50 derece de Adana’da mümkün değil çok zor çok sıcak klimada yaşıyoruz ve 2,5 aylık bebek klima da hasta olur diye korkuyorum. Sizler nereye gideceksiniz var mı böyle planlarınız Allah yardımcımız olsun