sariyapincak Kızlar erken yaptırdıgım bir kan testi. Şöyle söyleyeyim ovulasyon geçen haftaydı yani 1 hafta oldu ilişki olalı. Adetime de 1 hafta var. Yine yaptırmak istedim varsa da sayı kendini gösterir diye. Böyle çıktı yok galiba gebelik dimi?
Beyza1122 sariyapincak bence adetinz gecikince yapın daha net sonuç alırsınız bazen değerler şaşırta da biliyor
Eslemfeyza sariyapincak şuan gebelik yok ama çok erken yaptırmışsınız en az adetinizden 10 gün geçsin öyle yaptırın
ceriio sariyapincak yumurtlamadan 7-10 gün sonra kana karışıyor gebelik diye biliyorum 14 gün itibariyle de kaset test ile gözle görülebilir şeklinde oluyor. Yumurtlama günü uygulamaya göre bakıyorsanız değişebilir o yüzden erken kan vermiş olabilirsiniz. Ama ovulasyon ile takip ediyorsanız veya kendi vucudunuzdan anlıyorsanız ya hamilelik yok ya da biraz daha bekleyip 10. Gün mesela tekrar kan verebilirsiniz veya erken gebelik deneyin.
sariyapincak Goktugmom_ hadi yaa geçen bir bayan 1 hafta sonra test yaptırdım sonuç 5den fazla çıktı belli oluyor deyince bende yaptırdım.
sariyapincak ceriio ovulasyon kullanmıştım 1 hafta oluyor yumurtlama geçeli. O yüzden kan vereyim dedim ama çıkmadı. Adete de 1 hafta var zaten
kubra2608 sariyapincak yumurtlama olalı daha çok olmamış bence 4-5 gün daha bekleyin en az .Vardır inşallah
ceriio sariyapincak en iyisi adet gününüzü bekleyin gecikme olursa tekrar kan verin nasip böyle şeyler 2 gün önce negatif olup 2 gün sonra pozitif değerleri olanları da gördüm sizin 7 gün erken olmuş olabilir
egekulk sariyapincak değer büyük olursa yükselme olasılığını gösterir tüp bebek transferi oldum sonrasında benim değerde sizinki gibiydı doktor direk gebelik oluşumu yok değerin 2 den küçük dedi