na_55 pişik için sudocrem kullanıyorum bez değiştirirken bepanthol baby yüzü için birşey kullanmıyorum ıslak gazlı bezle temizliyorum siliyorum sadece aynı şekilde kustuğunda ağzında dilinde kalıyorsa yine gazlı bezle temizliyorum her banyodan sonra benmari usulü ılıttığım zeytinyağıyla vücudunu yağlıyorum masaj yapıyorum saçlarınada sürüyorum losyon kullanmanızı tavsiye etmem çünkü prematüre doğdukları için ciltleri oldukça hassas her nekadar içeriği temiz olsada sonuçta kimyasal saf kremler değil vücut için zeytinyağı en iyisi yüzü için şuanlık birşey kullanmıyorum yüz önemli çünkü sadece ılık su ile temizliyorum