minikoglummmmm Çok iyi besleniyor bol bol su içiyor 7 aylık ama idrar çok az bu durumu yaşayan var mı
eez minikoglummmmm yaz gelince hepsi aynı 😂 geçen sene bende bu zamanlar aynı postları açıp arayıp okuyordum ter yoluyla atıyorlar
mybabyberatiko minikoglummmmm oğlum 23 aylık son 1 2 haftadır çişli bez sayısında azalma oldu bende merak ediyorum neden olabilir diye ya. Gün içinde sıvı alımına da dikkat ediyorum herkes çok sıcak ter yoluyla atıyor diyor ama bilemedim
Noname21 minikoglummmmm be kadar mesela size çok geliyor olabilir ama terleme faktörü var terle atıyorlar birde idrar yaparken ağlıyor mu yüzünün şekli değişiyor mu bir bakın az idrar yapmanın bir sebebi de enfeksiyondur
minikoglummmmm eez gerçekten üzülüyorum ya çok az idrar günde iki defa kaka yapar ama idrar iki kere felan bezi doldurur
melo5516 minikoglummmmm bende acile gittim bunun için yaz oldupu için ter yoluyla atıyormuş 24 saatten fazla süre yapmazsa ateş eşlik ederse getirin şuan normal dedi
minikoglummmmm mybabyberatiko 19 aylık da oğlum var az Su içer beslenmek istemez o da çok çiş yapar kızım da çok besleniyor az çiş var
minikoglummmmm Noname21 yok gayet normal davranıyor ağlama felan yok şuan ateşleniyor 3 gündür diş yüzünden
beyzzsenturkk_ minikoglummmmm vajinasına bakın yapısık mı değil mi 6 aylıkken kızımın yapışıktı cook az çis yapabiliyordu açtırdık düzeldi
minikoglummmmm beyzzsenturkk_ yaa öyle bişey de mi oluyor ama her zaman siliyorum yapışıklık fark etmedim şuan uyuyor kalksın hemen bakacam
minikoglummmmm Noname21 götürdük canım bu 7 gündür bebeğim ishal kusma vardı ateş idrar felan çok iyiydi kanlara idrara bakıldı bişey çıkmadı ishal kusma geçti çok şükür ama bu 3 gündür de az idrar işte ishal geçsin dedim bitti şimdi de sıra bu
rukiyesoydann minikoglummmmm benim oğlum de 7 ay 8 gün gecem hafta aniden ateslendi bohaz enfeksiyon var dediler antibiyotik kullandık 4 gün alerji ishal geçmeyen ateş oldu ilacı bıraktık 5 6 gündürde günde 2 kez çiş yapyo normalde günde 4 çısli bez dolu dolu degistirirdim
beyzzsenturkk_ minikoglummmmm evet oluyormuş bende bilmiyordum kasıkları şişmişti artık çiş sayısı azalmıştı saniyelik bi işlemle açtırdık cocuk cerrahide