vaveyla__
Cildimi temizliyorum
Günlük kullandığım bir serumum var the purestın onu sürüyorum
En son papatya suyu ya da gül suyu sıkıyorum yüzüme.
Haftada 2 kez kil maskesi yapıyorum
2 kez bunlara ek olarak the purestin exfoliating yüz peelingini yapıyorum.
Ellerime ve ayaklarıma peeling yapıyorum
Ayaklarıma kremimi sürüp yatıyorum.
Sabahları gözaltı durumuma göre de buz bandı takıyorum gözlerime
Güneş kremsiz asla
Yaz kış oğluma da kendime de mutlaka kullanıyorum