Küçüklüğünden beri hergun her saniye aktivite yaptırdım kitap okudum oyunlar öğrettim her sn yanındayım olması gerektiği gibi ama; artık 22 aylık oldu biraz kendi oynasın hayal gücü olsun istiyorum sürekli benimle oynamak istiyor. Parka götürüyorum yanına çocuklar geliyor oynamak istiyorlar oynayın hadi diyorum kaçıyor onlardan aynı kaydıraktan kaymıyor mesela gibi. Ya da evde oyuncak bebek getiriyor onları sürekli konuşturmami istiyor. Yoruluyorum ya 😔😔😔😔 ne yapmam gerek tecrübeli anneler yazabilir mi bu durumu yaşamış anneler