Benim bebeğim de doğduğun da sürekli gaz sancısı çekiyor du aynı suruptan kullandık probiyotik de kullanın demişti doktor ama probiyotik daha fazla gaz sancısı yapınca ara verdim dene istersen benm bebeğim de probiyotik daha fazla gaz sancısı yapmıştı bırakınca daha sakin oluyor du