busrasoycann Merhaba güzel anneler. Bebeğim 1 yasina yeni girdi. Çalışan bir anneyim normalde işte sağdığım süt 120-160 ml kadar oluyorken bu son 1 aydır 90 ml kadar çıkıyor süt. Acaba sütüm benden ayrılmak istiyor olabilir mi süt kesilmesi diye bir şey var mı?
izd busrasoycann işe başlayınca emzirme aralıklarınız değiştiği için bebeğin emdiği anda daha fazla oluyordur sütünüz, kesilmemiştir. Rahat olun..