Oğlumla babasıyla görüntülü konuşurken bir an elini attı telefona alnına çarptı bir an ağlayıp sesi nefesi kesildi ne olduğunu anlamadım bile elimi ağzına koydum dili geriye kaçıyodu çekince kendine gelmeye başladı ne yaşadım anlamadım çok kötüydü çok hayatım boyunca bu yaşadığımı unutabileceğimi sanmıyorum evlatlara bir değil binlerce kez dikkat etmek lazım herşeyi hesaplamak gerek onu anladım bedenim uyuşuk halen uyuyor izliyorum içim gidiyo aklıma geldikçe 😞