9gunluk bebeğim göğsümu almiyor ilk dogdugunda sütüm çok azdı ama ağzına iyi kötü aliyodu sinirlense de en azından ağzında bari duruyordu ama sarılık oldu 2gun hastanede kaldı o sırada biberonla mama verdik sütüm az olduğu için biberonlar verdiler
Sağlık ocağı hemsirem meme reddi belirtileri var ama pes etmek yok bir daha biberon yok dedi bı daha da kullanmadım bir kaç güne kadar yine ağzına aliyodu
Emmeyi yine düzgün yaoamiyorduk ama bir iki uğraşıyordu şimdi 2gundur filan mememi istemiyor ağzına almıyor yonunu çeviriyor
Ne yapabilirim
Lansinoh göğüs ucu çıkartıcı aldım ama olmadı kullanamadık