Ayner44 Merhaba arkadaşlar İzmir’de oturupta herhangi bir hastanede detaylı tarama utrasyona giren var mı varsa hangi hastanede girdiğini yazarlarsa çok sevinirim teşekürler 🙏
dilancitak35 ben ege üniversitesinde gitmiştim, üniversite öğretim görevlisi ücretiyle, çok rahat olmuştu.
sibelturan Ayner44 ücretli doktorlar var ama tedavin ordaysa detayliyi ücretsiz yapıyo sonradan gidip yaptiramazsin ben böyle biliyorum