Karnımda da büyüktü şimdi de büyük. Dışardan bakınca belli olmuyor. 48 cm . Doktor nörolojik bir sorun olmazsa bu durum genetiktir dedi. Gelişiminde sıkıntı yok dedi ama nörolojik sıkıntı olup olmadığını ben anlayabilir miyim? Biraz kafam karıştı. Şüpheli durum olsa yönlendirirdi diye düşünüyorum ama size de sormak istedim😙 11 aylık