Valla bugün dişim ağrıyor. Bide arkadaşıma sözüm vardı kahve içmeye çıktım onunla dışarı eve 15:00 gibi geldim bebişi banyo yaptır uyut evi falan toplarla derken saat 17:30 olmuştu bile😅
Bugün kolaya kaçıp fırında sebze yapacağım yanına da buz gibi cacık😅
Zaten hava sıcak bir şey yenmiyor çok.