sencokbiliyon Nursensglk anne sütüyle silmeyi öneriyorlar da bence o da enfeksiyon kaynağı. Kaynamış soğumuş su ve pamukla siliyorum ben. Ama benimki normal bir çapaklanma değil. Sadece tek gözünde oluyor ve yaş akıyor. Göz doktoruna randevu aldım bakalım
Kadifemsii Nursensglk netira damla vermişti doktor bize . Çok iyi geliyor ve hızlı etki ediyor . Onun dışında kaynamış ılımış su ve pamukla temizleyin
TheLatte sencokbiliyon kanal tıkanıklığı olalir . Görümcemin kızıda öyle . 8 aylık hala geçmedi . 1 yaşından öncede bişey yapamıyolarmış .
sencokbiliyon gokselgiz evet ya peki tedavi oldunuz mu ? Tedavi yöntemi nedir? İnternette sonda sokuyorlar göz pınarına. Çok korktum
gokselgiz sencokbiliyon sürekli göz masajı yapılcak baska bişey yok bana damla vs vermediler 1 yaşıan kadar geçmezse ameliyat.beş bucuk aylık olduk hla geçmedi.kimininki bir yaşına girince biranda geçiyormuş umarım öyle olur
sencokbiliyon gokselgiz ay Allahım korusun inşallah ameliyatsız tedavisiz geçer gider 😞ben de bi göstereyim bakalım doktora
Nursensglk sencokbiliyon arkadaşım göz hemşiresi sordum kendisine salgın varmış bu ara ondan dolayı iltihaplı iltihaplı akıyor gözü