Zehra1234 Hangi deterjanı denedysem beyaz penyelerinden ve mama önlüklernden leke cıkmıyo camasr suyuna koymk bile etkili olmuyo nasl cıkarabilirim bu lekeleri
Obenimmelegim Zehra1234 kirlendiği gibi sıcak suya koyup ellinizle yıkayın asın lekeler kurumadan öyle geçiyo kurudumu zor geçiyo
Deletedmom781 Zehra1234 sirke karbonat ve ilik suyu karistirdm ben youtubeda var olvuleri flan vernel gbi yaptm icine koku koymadan karbonat guzel cikariuor
Eminegokhan Zehra1234 baby me nin leke çıkarıcısı var ondan sıkıyorum lekelerin üzerine sonrada makinaya atyorum yine baby me nin toz deterjanıyla ykyorum leke falan kalmyo hic
Symkoc Ben geceden çamaşır suyuna koyuyorum canım öğlende alıp yıkıyorum tertemiz oluyor sen ne kadar bekletiyorsun çamaşır suyunda ?
Symkoc Zehra1234 sende geceden koy sabah yıka canım tertemiz oluyo bende birkaç saat bekletip yıkıyordum çıkmıyordu birkaç seferdir geceden koyuyorum dene çıkar mutlaka
Uygarinannesi41 Vanish cosla leke çıkarıcı ile biraz bekletip çitileyin sonra makineye atın beyazlardan kaka lekelerini bile çıkartıyor 😊
TgbasultAn Zehra1234 ilk önce beyaz kalıp sabunla citiliyorum(hacısakir) öyle makınaya atıyorum durulamadan. ve en kötü leke cıkıyor. Diger türlü hic bi deterjan ccıkarmıyor
Minikcivcivim Zehra1234 kirlendiği anda kurumasını beklemeden direk elinizde çalkalarsanız çıkmazsa o an da çamaşır suyuna da bırakabilirsiniz öyle kolay çıkıyor ama durdukça leke işliyor kıyafete ne yapsan çıkmıyor sonra