Feyzosumunannesi aslında sıkıntılı demiyelimde kendisini uzun süredir kayınpeder olarak değilde sadece kocamın babası olarak görüyorum. Pek sohbetimiz olmaz. Taaa düğün takılarinin hesabını yaptığından beri. Benim ailem takı hiç birşey istemedi. Kendisi ilk geline 7 bilezik taktım yeni gelinede aynısı yapicam dedim sonra 5tane alıp gram hesabı yaptı. Bunuda tüm ailemin, büyüklerim yaninda söyledi. Bana takilcak bileziklerin gramı diğer geline yapılan 7 bileziğe denk geliyormuş onun için 5 yaptım. Başka yapmam dedi. Sustuk. İlk oğluma ev verdim dedi. Sizde en fazla 1sene kirada oturursunuz dedi
Sonra sizede ev yapicam o benim boynumun borcu dedi 5 yıldır kiradayim. Kendisin ve ilk oğlunu oturdu ev dahil 4 dairesi var. İlk bebegimi 13 Hf karnimda kaybettim. Ve bunu 4 Hf sonra kontrode ogrnedim ozaman pandemi vardı yasaklar falan derken gidemiyorduk. Hastaye kürtaja gitcem ben ağlıyorum arabada kendisi cama eğilip birtek oğluna geçmiş olsun dedim ben yan koltukta oturuyorum ağlamaktan içim çıkmış. Bana tek bir kelime yok. Ozaman dedim eşime artık benim için sadece senin baban ama.benim.icin bir yabanci neyse Aradan 3sene sonra tekrar hamile kaldım
Haber verdim bana bir hayırlı olsun demedi. Doğum yaptım. hastanede hayırlı olsun demedi. Ben gelininin senin dimi. Yakama bir boncuk takan olmadı. Oğluma bir iğne takmadı. 40 mevlutunden sonra sanki komşunun cocuna bakmaya gider gibi hediyelik kunyeler varya hani en incesi 14 ayar olan ondan alıp gelmiş birtane. Durumu olmasa anlarim. Bende uzunca bir süredir pek fazla diyalog kurmam. Herkes sevgisini kendi kazanır. Saygısızlık yapmam. yalandan sohbet muhabbette etmem. Gerekte duymuyorum zaten.