Feyzosumunannesi Bugünün sorusu olsun buda. Hadi başlayalım hanımlar 🌸 ( evimizde hersey istediğim gibi ben kural değiştirmezdim)
[silindi] Feyzosumunannesi Çoraplar, kirli sepetine Çıkarılan kıyafetler, ütü masasında duramaz ( giyinme odasında ütü masam hep açık) Sigara balkonda içilecek
lAmMelodi Feyzosumunannesi Içilen bardaklar yıkanacak ortada olmayacak Kim ne aldıysa kullandıktan sonra yerine koyacak Yemekler sona kadar yenecek tabakta kalmayacak🥲Az yiyorsan az koy tabaga.
ktnzehra49 Feyzosumunannesi bizde de öyle şükür ya ama tek kuralım elini yüzünü yıkarken abdest alırken suyu sıçratmamak olurdu 😅
gamzeci [silindi] a a bu ütü masası problemi bizde de var eşim kullanır bende kaldırıyorum sürekli acıksa üstüne kıyafet koyar hemen 🤣🤣
Umutluluk Aile bireylerinden tek istediğim sadece nezaket ve empati olabilir . Bu iki kurala uyulursa gerisini söylemeye gerek yok bence
Sunam Düşünceli olmalarına isterdim empati ve herkes aldıpı herşeyi yerine koysun mesela bardak mutfağa gibi
Bebikoalpo Evde basit küçük şeylerin kendiliğinden düzeldiği düşüncesinden vazgeçmek lazım( salondaki bardak halay çekerek mutfağa kendi gitmiyor, akşamdan yerde unuttuğun çorap zıplayarak kirli sepetine kendi girmiyor) Akşam çocuk uyuduktan sonra sabahın 6sından beri ayakta olan ayaklarımı uzatıp dinlenmek varken salonda ıvırı zıvırı topluysam, mutfağı toplayıp yemek yapıyorsam veya yarına hazırlık yapıyorsam, öğlenden beri makinada bekleyen çamaşırları asmaya çalışıyorsam eğer karşımdaki en azından gitain telefonuyla tuvalette sörf yapsın, sinirlerimi zıplatmasın (sırf çalışıyor diye 7den 8den sonra dinlenirim mantığını kabul etmiyorm. Bir ay sonra ben de çalışmaya başlıycaö, çilem azalcak mı sanki çalılıyorum diye? Daha da artacak) Çocuğu beslemek, uyutmak konusunda kadın/anne olması gerekmediği bilincini kafasını taşla eze eze öğretebileeydm keşke(erkekteki bu sorumluluk aile kavramını güçlendirir net)
Feyzosumunannesi ktnzehra49 düşündüm de sanırım benim de eşim de tek şikayetim duş sonrası dökülen kılları 😏🫠
Birdunyabircennetannesi Feyzosumunannesi Sigara balkonda içilecek(Şuanda da bu kural var) Herkes dağıttığını toplayacak Eve gelince elinden telefonu bırak
busraalanya Feyzosumunannesi Banyo yaparken su bütün banyoya dolmasın 😄 Oynadıktan sonra oyuncaklar toplansın Herkes tabağını makinaya koysun Elimde olsa bir de eve girerken tüm telefonlar kapatılsın olurdu ama pek mümkün değil
ktnzehra49 Feyzosumunannesi ay gitsin kıl falan sevmem bacak ve kol dışında gönderdim valla hiç kıl dökmüyo etrafa şimdi 😅